Bredbandsberoende. Dag 55

Idag ligger vårt bredband nere. Sedan klockan tre har det inte funkat, inte tv:n heller. Så jag skriver dagens inlägg med hjälp av 4G. 

Vad beroende vi har blivit! Jag kan inte sköta mina distansstudier, inte göra bankärenden, inte skriva mejl eller surfa runt. Jag hoppas att min surfpott i mobilen inte tar slut. 

Förutom allt som borde ha gjorts på nätet idag, så har jag varit i mitt blivande hem. Jag har mätt upp rummen för att kunna planera vilka möbler jag ska ta med. Det är en så fin lägenhet och jag längtar! Till och med husfasaden har en varm röd färg som jag gillar. 

Det här inlägget postades i Jobb, Känsloliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bredbandsberoende. Dag 55

  1. Ludwig Sörmlind skriver:

    Det är läskigt egentligen när man tänker efter. Nuförtiden dröjer det inte många minuter innan jag gör något som nästan kräver internet på ett eller annat sätt. Särskilt på jobbet men också hemma.

    Liked by 1 person

Kommentera

