Människor. Dag 23 /#blogg100

Jag började fota människor jag inte känner för ett år sedan. Jag tog en gratis mailkurs i ”street photography” som jag fick information om via en bloggare inom utmaningen #blogg100: Upp flyga orden. Tyvärr har jag inte ägnat så mycket tid och energi åt att utveckla denna konst, men det är roligt! En del av mina bilder kan du se på mitt Instagram. Jag vågar inte gå nära och fråga, utan jag fotar människor utan att de ser. Det är kul att fånga karaktärer på bild iallafall. Här tre bilder från Málaga: 1. Elegans på gatan. 2. Barn i bar. 3. God lyssnare. 

             

Det här inlägget postades i Fotograferande, Resor och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Människor. Dag 23 /#blogg100

  1. Christina Daun skriver:

    Fina bilder! Inga konstigheter utan naturliga. Bravo! Du är duktig tycker jag.

    Liked by 1 person

  2. G F N skriver:

    Jättekul. Glad att jag kunnat ge något till en annan människa. Fina bilder!

    Liked by 1 person

Kommentera

