Blogg100? 

Nu börjar snart Blogg100 igen, den drar igång den 1 mars. Denna utmaning som fick mig att en gång börja blogga. För tre år sedan skapade jag denna blogg, döpte den till En stund på jorden, och skrev sedan ett inlägg per dag i ett hundra dagar. Det var så kul! Jag hakade på även förra året och det gick ännu lättare och det blev bättre inlägg, tycker jag nog. En rolig biverkan är alla nya bloggkompisar som jag har fått genom Blogg100. Jag har upptäckt intressanta och spännande bloggar som jag kanske inte hade hittat annars. Det känns som om jag har fått nya vänner och det är aldrig fel! 

Nu är jag lite osäker, jag går ju skrivarkurs och skriver redan mycket varje vecka. Jag vet inte om det kan bli för stressigt med ett blogginlägg per dag dessutom. Jag har ett par dagar på mig att bestämma mig… Vad tycker ni? 

Det här inlägget postades i Minnesbilder, Skrivande och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Blogg100? 

  1. Camilla skriver:

    Funderar på samma sak. Det är roligt med bloggande, men jag har 150% högskolestudier och 100% jobb, så jag vet inte om det är riktigt smart att lägga till en bloggutmaning också. Vi får se …

    Liked by 1 person

  2. miatankar skriver:

    Jag tycker du ska hoppa på. Märker du sedan att det stressar dig så får du ju hoppa av. Vet inte hur många som går i mål varje år… Men inte är det alla som startar i alla fall…

    Liked by 1 person

  3. Christina Daun skriver:

    Klart att du ska fortsätta! Behövs inte många ord, det är roligt att läsa ändå!

    Liked by 1 person

Kommentera

