Glows. Dag 97

Inspirerad av bloggen Sarasgoda vill jag sammanfatta veckan så här på söndagkvällen. Jag ska framförallt försöka se tillbaka på det som varit bra, ‘glows’, eftersom jag ofta glömmer det och rusar vidare och lättare fastnar i det svåra. Som vanligt i mitt liv har det gått upp och ner under veckan. Jag måste ta min almanacka/dagbok till hjälp för att minnas. 

Glows denna vecka:

  • Soliga, varma dagar. Åt lunch i parken och mötte en vän. Fick en välbehövlig pratstund. 
  • Fick ett sms från biblioteket om en bok jag väntat på, och läste ut den idag – riktigt bra bok! 
  • Fikade med en före detta chef och kollega som betytt mycket, hon ville gratulera mig i förskott. Trevlig stund! 
  • A. var lite piggare än på mycket länge. Skämtade tom. med kassörskan på Willys. 
  • Middag i sommarkvällen med goda vänner. 

Det här inlägget postades i Böcker och film och annan kultur, Känsloliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Glows. Dag 97

  1. miatankar skriver:

    Tack för tips! Jag har lagt till den i ”Min läsa-lista”.

    Liked by 1 person

  2. Ping: Veckan efter…  | En stund på jorden

Kommentera

