Sommarläsning. Dag 96

Snart är det semestertider. En del människor läser skönlitteratur bara då, på stranden, på resan, på landet i hängmattan eller inne i stugan om juli regnar bort. Jag läser året runt, men olika mycket beroende på stressnivå. Jag har ändå lyckats samla ihop en hög böcker som väntar på mig, många ser jag mycket fram emot att få sjunka in i. Jag återkommer eventuellt med recensioner under sommaren. 

Det här inlägget postades i Böcker och film och annan kultur, Stakbron och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Sommarläsning. Dag 96

  1. Christina Daun skriver:

    Väntar spänt!

    Liked by 1 person

  2. theresemabon skriver:

    Kul med bokhög. Att se fram emot. Gillar!! och undrar om du finns på goodreads.com – där hänger jag och några av mina vänner. Ett enkelt verktyg att betygsätta det man läst, att skapa läsutmaningar, att hålla en lista på alla de böcker man har läst och framför allt att hålla en lista på de man vill läsa.
    Man kan alltid bytas ut mot du eller jag 😉

    Liked by 1 person

  3. Camilla skriver:

    Jag samlar också sommarhög! Den är inte helt visualiserad än, dock. Men Horace Engdahl finns med. 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

