Ungdomar. Dag 77

Vad roligt det är att ha ungdomar i mitt liv. Barndomsåren var roliga på sitt sätt, men nu när våra, mitt och mina vänners, barn är unga vuxna så är de så mycket mer intressanta. Min son studerar till studie-och yrkesvägledare och har skaffat sig ett deltidsjobb som syv redan, och trivs med arbetet, vilket känns fantastiskt för en mamma. Hans flickvän och sambo pluggar och har eget företag. Nora är duktig hälsocoach och personlig tränare och erbjuder flera olika tjänster, se Vosscoach hemsida! Min bästa väns dotter är dansare och jag har gått på flera underbara föreställningar med henne under åren. 

Min sambos dotter går musiklinjen på en folkhögskola och älskar att sjunga. De var ute på en miniturné och igår fick vi lyssna till en konsert här i Uppsala. Det är så roligt med musik, jag blir så glad och uppiggad. 


Det här inlägget postades i Böcker och film och annan kultur, Känsloliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

