Lite dagen efter… Dag 74. 

Jag är helt överväldigad av hur många visningar mitt inlägg fick igår. Jag trodde aldrig det skulle vara så intressant att det lockade så många att läsa om mina personliga erfarenheter och svårigheter i livet. Men jag är glad om någon kan känna igen sig, som en läsare skrev: ”Du ger mig hopp. Det behöver jag verkligen få känna nu”. Det känns jätteroligt. 

Men idag tar jag det lugnt och lyssnar på min cd-samling som kom med posten häromdagen, LP-skivorna ligger på vinden och kanske är ospelbara.  Samlingen innehåller det bästa jag nånsin hört! Älskar dig Prince! 

Det här inlägget postades i Böcker och film och annan kultur, Känsloliv, Minnesbilder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

