Nystart Dag 1

Jag fick ett mail om att blogg100-utmaningen startar igen, för femte året i rad. Jag var med 2014. Då hade jag aldrig bloggat tidigare men jag gick med, skapade min blogg och lyckades slutföra, jag publicerade 100 inlägg på 100 dagar. Sedan har jag skrivit då och då, när jag fått lust. 

Jag tänker försöka i år igen. Jag hoppas att mina trogna läsare finns kvar, även om det varit glest mellan inläggen de senaste 18 månaderna, och jag hoppas på att få nya intresserade läsare. Mina inlägg kommer antagligen behandla ungefär samma ämnen som sist, dagsaktuella frågor i samhället och världen, och mina egna tankar och känslor kring allt möjligt. En del nya ämnen kommer säkerligen dyka upp, eftersom det har hänt mycket i mitt liv de senaste två åren och jag är i en ny situation på flera sätt. 

Men det får ni läsa mer om i min blogg En stund på jorden om ni följer mig de närmaste 100 dagarna! 

  

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nystart Dag 1

  1. Per-Anders skriver:

    Lycka till med bloggandet!

    Liked by 1 person

  2. miatankar skriver:

    Japp, jag hänger på! 😉

    Liked by 1 person

Kommentera

