Magkänsla som dröjer

När jag inte vet, när jag är osäker på vad jag vill, då måste jag vänta in känslorna. De har kanske hållits undan av någon anledning, förnuftet har försökt reda ut vad jag ska svara. Men det är när känslorna får komma fram, kanske av trötthet, det är först då jag verkligen vet vad jag vill. 

Helt plötsligt, efter flera dagars velande, var jag helt säker på att jag inte ville bo i lägenheten vi hade tittat på. Skönt att känna. När det känns i magen vet jag att det är rätt och jag kommer inte ångra mig. 

Det här inlägget postades i HSP - om högkänslighet, Känsloliv, Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

