Feed-back! blogg100/ dag 91

Efter ett par bra artiklar i DN om romernas situation under kriget, kunde jag inte låta bli att skicka delar av mitt inlägg från den 12 maj till författarna. Jag ville tala om hur mycket deras engagemang och goda berättande i böcker och artiklar betyder för mig. Jag skrev ett mail och klistrade in mitt inlägg: https://monasawblog.wordpress.com/2014/05/12/miriam-och-katitzi-blogg100-dag-69/ 

Lawen Mohtadi, som skrivit en av artiklarna och även en bok om Katarina Taikon, svarade mig såhär, och jag blev så glad! 

”Hej Mona,

 Stor tack för ditt mail och dina reflektioner. Blev mycket glad av att läsa dina ord.

 Varma hälsningar,

Lawen Mohtadi”

 

Det här inlägget postades i Böcker och film och annan kultur, Känsloliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

