Besök på landet. Blogg100/ dag 89

Min mamma kom ut till landet på besök i lördags. Det var längesen vi umgicks så otvunget och hon verkade må bra. Jag föredrar att träffa henne på min ‘hemmaplan’, det känns alltid lättare av någon anledning. Nästa gång vi kommer att ses blir när hon vill bjuda mig på middag för att fira min födelsedag. Det brukar hon vilja göra, ibland tillsammans med min syster.

20140601-221052-79852369.jpg

Det här inlägget postades i Känsloliv, Stakbron och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

