Grådis. #blogg100/ dag84

Vissa dagar är bara så sega. Allt känns tråkigt och jag känner mig ensam och utanför alla sammanhang. Jag är trött och har ingen energi, vill helst bara lägga mig och dra täcket över huvudet. Jag tror ingen vill jobba med mig och jag kommer säkert inte få något nytt jobb när jag nu snart behöver det. Jag känner mig tjock och ful, och ändå kan jag inte låta bli att äta ostbågar och dricka öl istället för att laga mat till middag. Jag gråter lätt av känslosam musik och har inget tålamod. Jag undrar hur jag någonsin ska bli pigg och glad igen.
Kan det stavas PMS?

20140527-192729-70049889.jpg

Det här inlägget postades i Känsloliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Grådis. #blogg100/ dag84

  1. Anders skriver:

    …och det i kombination med HSP, gör ju knappast att det blir bättre. MEN vi har några underbara dagar på landet att se fram emot! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

