Halva gjord, men detta är bara början! Blogg100/ dag 50

50 av 100 dagar har gått. Och jag har lyckats med utmaningen att göra ett inlägg varje dag. Vissa dagar har det varit svårt att hinna skriva, ibland till och med att kunna posta något när jag inte haft internet-uppkoppling. Men minst en bild har jag lagt ut. Det känns bra och lovande för framtiden. Jag tror inte att det kommer vara slutbloggat för mig efter de 100 dagarna.

Det här inlägget postades i Böcker och film och annan kultur, Känsloliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

