Bowie-virus. Blogg100/ dag 49

Ibland känner jag mig väldigt sjuk, fast det märks inte på det där vanliga sättet med hosta, feber eller snuva. Jag har ett latent virus i ögat som aktiveras då och då, tex. när det är väldigt soligt och blåsigt, eller när jag blir smittad med ett ”vanligt” förkylningsvirus kan mitt ögonvirus välja att aktivera sig istället. Då ser mina ögon ut såhär, och jag känner frändskap med David Bowie (om ni inte minns, titta på Scary Monsters-albumets framsida):

Bild

 

Det här inlägget postades i Känsloliv och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

