El Sistema del II. blogg100/dag 37

Oj, vilken lång och intensiv dag jag hade igår. Så många intryck och känslor och idéer som upptog mina tankar och drömmar i natt. Det var så roligt att vara med på en Vänstay hos El Sistema Göteborg. Jag har följt El Sistema sedan det startade i Sverige för fem år sedan. Jag jobbade i Hjulsta och drömde om det för våra elevers, och nu fick jag se det på nära håll. Och så fantastiskt roligt att träffa Malin som var med och startade El Sistema i Sverige. Vilken engagerad och entusiasmerande person!

Vill ni veta mer, så titta på filmen jag länkade till i gårdagens inlägg, eller på följande:

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

