Möte i Götet / dag 14

20140318-194756.jpg
När jag är i Göteborg på jobb, vilket händer några gånger per termin, passar jag på att träffa en vän som bor i denna västkust-stad. Hon visar mig till ställen jag aldrig skulle hitta själv, eftersom jag inte varit i Göteborg mer än ett par gånger som barn och tonåring. Vi har samma intressen, god mat och dryck, så vi hamnar på trevliga restauranger, barer och biografer. Vi träffades första gången på en skrivarkurs i Spanien, så detta är också ett återkommande samtalsämne. Roligt att ha vänner på olika platser i landet!

Det här inlägget postades i Känsloliv, Resor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

