Ölprovning

Ölprovning
Jag hörde talas om att man kan ansluta sig till en grupp som bloggar i 100 dagar. Det lät som en bra utmaning för mig eftersom jag behöver något av en piska för att producera. Jag kommer igång lite sent, fem dagar, men jag ska verkligen försöka genomföra detta.
I går kväll gjorde jag något annat för första gången, nämligen deltog i en ölprovning på jobbet, och fick smaka 12 olika ölsorter. Det var en upplevelse.

Bild | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

